Spletna trgovina VETSHOP omogoča naslednje načine dostave blaga:
1. Dostava po pošti
Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja Pošta Slovenije. Stroški pošiljanja blaga znotraj Slovenije znašajo 3 eur, v primeru nakupa nad 39 eur je poštnina brezplačna. Za vse pakete omogočamo SLEDENJE POŠILJK; ob oddaji paketa Pošti Slovenije boste prejeli SMS potrdilo.
Blago lahko plačate z odkupnino ob dostavi, predhodno s kreditno kartico ali po predračunu.
Pri plačilu po predračunu navedite:
IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana
IBAN: SI56 0292 4026 3552 971
BIC: LJBASI2X
in točen sklic (št. naročila) in s tem sami prispevajte k hitrejši izvedbi naročila. Dobavni rok začne teči z dnem prejema denarnih sredstev na naš račun. V kolikor je nakazilo oddano do 15h med delovnimi dnevi, je priliv viden predvidoma naslednji delovni dan.
Pošiljanje blaga v Republiko Hrvaško znaša 6 eur, v primeru nakupa nad 60 eur je poštnina brezplačna. Dostava blaga na Hrvaško poteka z dostavno službo GLS. Dostave na Hrvaško vršimo le ob predhodnem plačilu s kreditno kartico ali po predračunu.
Prejeta naročila se izvajajo po vrstnem redu opravljenih plačil, kar lahko vpliva na stanje zaloge konkretnega izdelka.
2. VetShop dostava z dostavnimi vozili z zamrzovalno komoro
Pri naročilu zamrznjenih izdelkov je potrebno plačilo po predračunu (informacije za plačilo - glej zgoraj) ali s kreditno kartico; plačilo ob dostavi z odkupnino ni mogoče. Pri tovrstnih izdelkih vršimo redne dostave pri nakupih nad 50€ (celotno naročilo tako zamrznjenih kot ambientalih izdelkov mora dosegati višino 50€).
Po oddaji naročila in prejetju plačila vas bomo preko e-maila obvestili o dnevu dostave.
Za več informacij glede prevzema oz. dostave zamrznjene hrane nas lahko pokličete na 080 30 40.
Dostave se vršijo v naslednjih mestih, točna lokacija prevzema po predhodnem dogovoru:
OSREDNJA SLOVENIJA |
DOLENJSKA |
GORENJSKA |
PRIMORSKA, NOTRANJSKA |
ŠTAJERSKA, PREKMURJE |
|
|
|
|
|
Vračilo blaga
Pravica odstopa potrošnika od pogodbePotrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo (spletnega nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: [email protected]. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne skupaj z izpolnjenim obrazcem ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca: IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov [email protected] ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr. zamrznjena hrana), ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe. V kolikor so izdelki poškodovani ali rabljeni, si trgovina pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.Vračilo opravljenih plačil (kupnina + morebitna poštnina) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačila, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.