BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 39€
04.05.2021

Dostava in vračila - VetShop

Spletna trgovina VetShop omogoča dostavo v Slovenijo in na Hrvaško.

1. Slovenija - dostava po pošti

Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja Pošta Slovenije. Stroški pošiljanja blaga znotraj Slovenije znašajo 4,4 eur, v primeru nakupa nad 39 eur je poštnina brezplačna. Za vse pakete omogočamo SLEDENJE POŠILJK; ob oddaji paketa Pošti Slovenije boste prejeli SMS potrdilo.

Blago lahko plačate z odkupnino ob dostavi, predhodno s kreditno kartico ali po predračunu.

Pri plačilu po predračunu navedite:
IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana
IBAN: SI56 0292 4026 3552 971
BIC: LJBASI2X

in točen sklic (št. naročila) in s tem sami prispevajte k hitrejši izvedbi naročila. Dobavni rok začne teči z dnem prejema denarnih sredstev na naš račun. V kolikor je nakazilo oddano do 15h med delovnimi dnevi, je priliv viden predvidoma naslednji delovni dan.

Pošiljanje blaga v Republiko Hrvaško znaša 6 eur, v primeru nakupa nad 60 eur je poštnina brezplačna. Dostava blaga na Hrvaško poteka z dostavno službo GLS. Dostave na Hrvaško vršimo le ob predhodnem plačilu s kreditno kartico ali po predračunu.

Prejeta naročila se izvajajo po vrstnem redu opravljenih plačil, kar lahko vpliva na stanje zaloge konkretnega izdelka.

2. Slovenija in Hrvaška - VetShop dostava z dostavnimi vozili z zamrzovalno komoro

Pri naročilu zamrznjenih izdelkov je potrebno plačilo po predračunu (informacije za plačilo - glej zgoraj) ali s kreditno kartico; plačilo ob dostavi z odkupnino ni mogoče. Pri tovrstnih izdelkih vršimo redne dostave pri nakupih nad 50€ (celotno naročilo tako zamrznjenih kot ambientalih izdelkov mora dosegati višino 50€).

Po oddaji naročila in prejetju plačila vas bomo preko e-maila obvestili o dnevu dostave.

Za več informacij glede prevzema oz. dostave zamrznjene hrane nas lahko pokličete na 080 30 40.

Dostave se vršijo v naslednjih mestih, točna lokacija prevzema po predhodnem dogovoru:

OSREDNJA SLOVENIJA

DOLENJSKA

GORENJSKA

PRIMORSKA, NOTRANJSKA

ŠTAJERSKA, PREKMURJE

  • Ljubljana
  • Vrhnika
  • Logatec
  • Kamnik
  • Domžale
  • Trbovlje
  • Litija
  • Novo mesto
  • Krško
  • Kočevje
  • Trebnje
  • Grosuplje
  • Brežice
  • Črnomelj
  • Kranj
  • Jesenice
  • Škofja Loka
  • Radovljica
  • Koper
  • Nova Gorica
  • Postojna
  • Sežana
  • Idrija
  • Celje
  • Velenje
  • Maribor
  • Ptuj
  • Murska Sobota
  • Slovenj Gradec

3. Hrvaška - dostava preko GLS

Pošiljanje blaga v Republiko Hrvaško znaša 6 eur, v primeru nakupa nad 60 eur je poštnina brezplačna. Dostava blaga na Hrvaško poteka z dostavno službo GLS. Dostave na Hrvaško vršimo le ob predhodnem plačilu s kreditno kartico ali po predračunu.

Vračilo blaga

Pravica odstopa potrošnika od pogodbe. Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo (spletnega nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: [email protected]. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne skupaj z izpolnjenim obrazcem ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca: IRIS, Mednarodna trgovina, d.o.o., Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nerabljen, nepoškodovan, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov [email protected] ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr. zamrznjena hrana), ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe. V kolikor so izdelki poškodovani ali rabljeni, si trgovina pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.Vračilo opravljenih plačil (kupnina + morebitna poštnina) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Prodajalec lahko zadrži vračilo plačila, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 

OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena tega zakona, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da: - za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel, - je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali - javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Jamčevalni rok je 2 leti od dobave blaga.

Zagotavljamo vam

prijazen odnos

Garantiramo vam

varen nakup

Ponujamo vam

brezplačno poštnino